Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης

Στις 17 Φεβρουαρίου η τάξη μας επισκέφθηκε το Αρχαιολογικό μουσείο και το Λευκό Πύργο.
Τι λέτε να μου άρεσε περισσότερο;
Μου άρεσε : μου άρεσε η θέα πάνω στον λευκό πύργο .Τα αγγεία και τα αγάλματα , η μούμια και οι ιστορίες από τα παλιά χρόνια .
Δεν μου άρεσε : δεν μου άρεσαν τα σκαλιά στον Λευκό Πύργο
Νικήτας
Μου άρεσε: στο αρχαιολογικό μουσείο τα στεφάνια των αρχαίων Ελλήνων
και τα δαχτυλίδια τους. Στον Λευκό Πύργο μου άρεσε ο τέταρτος
όροφος. Ήταν μαγευτικός.
Δεν μου άρεσε : Δεν μπορώ να πω ότι κάτι ήταν άσχημο.
Χριστίνα
Μου άρεσε: η θέα πάνω από το Λευκό Πύργο .
Μου άρεσε και στο αρχαιολογικό μουσείο οι κορώνες και τα αγγεία .
Άννα
Μου άρεσε : Στο μουσείο μου άρεσαν τα ψηφιδωτά και τα αγγεία ήταν πανέμορφα πάντα ήθελα να πάω σε ένα τέτοιο μουσείο.
Δεν μου άρεσε: Δεν μου άρεσαν οι σκάλες του Λευκού Πύργου γιατί ζαλίζομαι όπως όλοι οι άλλοι
Κική
Μου άρεσε: Η θέα στον λευκό πύργο και τα αγγεία στο αρχαιολογικό μουσείο.
Δεν μου άρεσε: Τα σκαλιά στον Λευκό πύργο
Μανώλης
Μου άρεσε: η θέα πάνω στο Λευκό πύργο γιατί βλέπαμε όλη τη Θεσσαλονίκη,
επίσης μου άρεσε και το Αρχαιολογικό Μουσείο.
ΕΡΒΙΣ
Μου άρεσε στον Λευκό Πύργο η θέα από την κορυφή του Πύργου,τέρμα πάνω και
στο Αρχαιολογικό Μουσείο μου άρεσε το καράβι που είδαμε.
Ηλίας.
Στο Λευκό Πύργο μου άρεσαν πολύ οι μουσικές που είχε.
Στο Αρχαιολογικό Μουσείο μου άρεσε ένα στέμμα που είδαμε.
Ιωάννα


Μπορείτε να δείτε περισσότερα στις παρακάτω διευθύνσεις:
http://odysseus.culture.gr/h/4/gh42.jsp?obj_id=14463&page=1
http://www.mbp.gr/html/gr/pirgos.htm
http://www.thessalonikicity.gr/eikones/20-21-ai-lp-1.htm